דקר בניין והנדסה

פתרונות

תכנון – תחבורה ותשתיות

כבישים עירוניים

תכנון של 11 ק"מ כבישים בתחום העירוני של עיריות תל אביב, רמת גן ובני ברק, הכוללים עשרות שלבי ביצוע להקמת 10 תחנות תת קרקעיות.
מזמין העבודה: חברת IBI עבור חברת נ.ת.ע

תכנון קו אוטובוס מקדים – BRT מצומת גהה ועד רח' אורלוב בפתח תקווה, התכנון כלל הסדרי תנועה, שלבי ביצוע ועוד. היקף ביצוע כ- 40 מליון ₪, מזמין העבודה נ.ת.ע

תכנון תנועה וכבישים לצורך הרחבת רחובות, הוספת נתיבים ושיפור התנועה, הגדלת כמות חניות, והוספת שבילי אופניים.
רחובות לדוגמא: רמפת בני דן, צומד שד' רוקח, רח' דה האז, חדרה זכרון יעקב, ורמייזה ועוד.
מזמין העבודה: נתיבי איילון, אחוזות חוף ועיריית תל אביב

כביש מוטה גור
כביש דו-מסלולי, 6 נתיבים, אורך כ– 2 ק"מ, בין כביש דורי, קרית אונו לדרך 461.
מזמין העבודה: חב' נתיבי איילון.

כביש משה לוי
כביש דו-מסלולי, 6 נתיבים, כולל את הרק"ל, אורך כ-1.5 ק"מ, בין צומת תל השומר לבין רחוב בן גוריון, קרית אונו.
מזמין העבודה: עיריית רמת גן.

תכנון 3 מקטעים ברחוב ז'בוטינסקי שבתל אביב, לשיפור התנועה והגדלת היצע החניות.
מזמין העבודה: חב' נתיבי איילון.

תכנון מעגל תנועה והסדרי תנועה בשד' הנשיא-החורשה והסדרת צומת בשד' הנשיא עם יפה נוף.
תכנון תנועה, פיזי וניקוז והכנת תכניות לביצוע.
מזמין העבודה: עיריית חיפה

תכנון שכונה בחדרה, הכולל תכנון לתב"ע, תכנון תנועה וכבישים ברחובות השכונה ותכנון הסדרי תנועה וחניה למבנים פרטיים ותכנון בה"ת.
מזמין העבודה: חברת YBOX

כבישים בינעירוניים

מק"מ 276 עד ק"מ 283 – באזור צפון ים המלח
תכנון של 6.6 ק"מ כביש באזור ים המלח בחלק הצפוני בין קיבוץ קלי"ה ללידו, הסדרת הנחלים, מעבירי המים והגשרים.
היקף כולל של העבודות: כ – 80 מיליון ₪.

מק"מ 247.5 עד ק"מ 276 – באזור מרכז ים המלח
תכנון ראשוני (תב"ע) לכביש דו-מסלולי. טיפול בבעיות בולענים, מצוקים, "בטיחות", טיפול הידרולוגי בנחלים וכד'.
היקף העבודה: כ- 300 מיליון ₪.

צומת קלי"ה
תכנון תנועתי של כביש 90 באזור החלק הצפוני של ים המלח. כלל הפיכת צומת בעייתי לצומת גיאומטרי, בהיבט הבטיחותי. אורך הכביש כ-1.2 ק"מ.


תכנון כביש קיים באורך כ– 7.5 ק"מ בין צומת זיף לבין היישוב כרמל. כלל תב"ע ואישורה, תכנון צמתים, גיאולוגיה, תכנון נופי והידרולוגיה.
היקף העבודה: כ- 22 מיליון ₪.

שדרוג קטע כביש קיים באורך כ– 10 ק"מ באזור יהודה, דרומית לחברון.
כלל תב"ע ואישורה, תכנון צמתים, גיאולוגיה, תכנון נופי והידרולוגיה.
היקף העבודה: 35 מיליון ₪.

כביש 325
תכנון כביש והסדרי תנועה זמניים, להפרדה דו-מפלסית, מעל לרכבת ישראל, אורך 1.8 ק"מ.

כביש 3553
תכנון כביש והסדרי תנועה זמניים להפרדה דו-מפלסית, מעל לרכבת ישראל, אורך 1.4 ק"מ.

כביש 353
תכנון כביש והסדרי תנועה זמניים להפרדה דו-מפלסית, מעל לרכבת ישראל, אורך 1.6 ק"מ.

כביש 3403
תכנון כביש והסדרי תנועה זמניים להפרדה דו-מפלסית, מעל לרכבת ישראל, אורך 1.2 ק"מ.

תכנון ביניים עבור שנת יעד 2030 ותכנון סופי עבור שנת יעד 2040 – תכנון דרך חדשה מספר 2411 המחברת בין שכונה חדשה המקודמת בצד צפון – מזרח לישוב אופקים לבין דרך מספר 25 הקיימת ויצירת כניסה נוספת לישוב.
התכנון כולל תוואי באוך 9 ק"מ, 2 צמתים מרומזרים וארבעה מעגלי תנועה
מזמין העבודה: נת"י

תכנון מוקדם לדרך מספר 4 – התכנון כולל תכנון ובחינת 10 חלופות תכנון ובדיקות רמות שרות לכל חלופה תוך שימת דגש על שיפור תח"צ . התכנון כולל 6 מחלפים ובחינת מנהרה לאורך הפרויקט.
מזמין העבודה: נתיבי ישראל

מסילות לרכבת כבדה

השתתפות וזכייה במכרז מטעם חברת נ.ת.ע, לביצוע קו האדום (הראשון) – מערכת הסעת ההמונים במטרופולין תל אביב. תכנון מסילות ותכנון פיזי של תוואי הרכבת הקלה, אורך כולל כ- 22 ק"מ (מפתח תקווה ועד בת ים) כולל קטע תת-קרקעי באורך כ- 10 ק"מ (אינפרה 1+2) עבור הזוכה הקודם. תכנון הקטע הצפוני עבור נ.ת.ע.
העלות הכוללת של העבודות: כ- 18 מיליארד ₪ (הערכה).
מזמין העבודה MTS.

בין השנים 2010-2013.
חברתנו שימשה כמתכנן ראשי לתכנון מערכת הסעת המונים באזור צומת גהה לכיוון תחנה מרכזית בפתח תקווה. תוך הפעלת 30 דיסציפלינות תכנוניות, באורך כולל כ- 4.8 ק"מ בתחום עירוני (אינפרה 1).
ובמקביל, תכנון קו האוטובוס מהיר מקדים (BRT), התכנון כלל הסדרי תנועה, שלבי ביצוע ועוד.
העלות הכוללת של העבודות: כ- 370 מיליון ₪.
מזמין העבודה: נ.ת.ע.

חברתנו משמשת כמתכנן מוביל מקטע של 6.6 ק"מ (אינפרה 1) מרח' משה דיין ברשל"צ עד רחוב סוקולוב בחולון תוך הפעלת מגוון רחב של דיסציפלינות תכנוניות.

העלות הכוללת של העבודות: כ- 324 מיליון ₪.

מזמין העבודה: נ.ת.ע

מסילות לרכבת כבדה

הכפלת המסילה בתוואי שאורכו 76 ק"מ, שדרוג המסילה הקיימת באורך 45 ק"מ. סה"כ אורך מסילות, 180 ק"מ. כלל תכנון גיאומטרי של צירי המסילות, חתכים לאורך ולרוחב, תכנון מעבירי מים, תכנון 32 גשרים, 10 גשרונים, קירות תומכים, דיפון, תכנון של 7 תחנות תפעוליות ו – 3 תחנות נוסעים. הפעלת צוות של 18 יועצים ומתכננים כמתכנני-על.
היקף העבודה: כ- 2,700 מיליון ₪.

תכנון מחדש (שדרוג) 65 ק"מ מסילות ברזל, מאזור נען ועד ירושלים. העבודה כללה תכנון גיאומטרי והתאמתו לרכבת ה"טילטינג", תכנון קירות תומכים, תכנון קירות דיפון, החלפת כל מעבירי המים, תכנון 5 תחנות תפעוליות ו-2 תחנות נוסעים, תכנון 5 גשרים.
היקף העבודה: כ- 550 מיליון ₪.

תכנון ראשוני, מוקדם וסטטטורי, של הכפלה ושידרוג של תוואי קיים הכולל שינויי תמ"א 23 (תמ"א 41) בהיקף של 1.8 מילארד ₪.

מחלפים

תכנון מחלף בערך ביצוע של 465 מליון ₪, מזמין העבודה נת"י

תכנון מחלף קרליבך במסגרת הקו האדום בתל אביב, המורכב מ 4 מפלסים כאשר שני המפלסים התחתונים מיועדים לקו האדום והקו הירוק. שני המפלסים העליונים מיועדים למעבר כלי רכב מרח' יצחק שדה לרח' קרליבך ורח' לינקולן ובחזרה – כולל רמפות ביו הרחובות השונים ביניהם. עלות ביצוע גאומטריה (לא כולל התחנה עצמה) 185 מליון ₪, מזמין העבודה נ.ת.ע.

תכנון מחלף שנועד לביטול הרמזור האחרון שעיכב את התנועה בשעות השיא באיילון צפון, עלות ביצוע כ- 80 מליון ₪, מזמין העבודה נתיבי איילון.

תכנון מחלף שמטרתו לחבר את הכניסה למתחם עם מחלף 6001/5 המחבר את חלקי השכונה ומאפשר תנועה חלקה לשכונה וממנה, עלות ביצוע 66 מליון ₪, מזמין העבודה משרד הבינוי והשיכון.

תנועה

תכנון תנועה לאורך ציר מרכז הכרמל וטיפול בצמתים., תכנון, פיזי, רמזורים, הסדרי תנועה זמניים תאום מערכות וניקוז
מזמין העבודה: חברת יפה נוף

תכנון תנועה לקווי אוטובוס חדשים בשכונות נווה אורנים ונוף כינרת בעיר צפת.
מזמין העבודה: יפה נוף

תכנון תנועה והסדרי תנועה זמניים לכבישים 325, 3553, 353, 3403 באורך כולל של כ-6 ק"מ

מזמין העבודה: רכבת ישראל

תכנון תנועה ברחובות רבים בתל אביב.

מזמינות העבודה: עיריית תל אביב, נתיבי איילון ואחוזות החוף.

תכנון ביניים עבור שנת יעד 2030 ותכנון סופי עבור שנת יעד 2040 – תכנון דרך חדשה מספר 2411 המחברת בין שכונה חדשה המקודמת בצד צפון – מזרח לישוב אופקים לבין דרך מספר 25 הקיימת ויצירת כניסה נוספת לישוב.
התכנון כולל 2 צמתים מרומזרים וארבעה מעגלי תנועה אורך התוואי כ- 9 ק"מ.
מזמין העבודה: נת"י

רמזורים

תכנון תנועה ל-6 רחובות מרומזרים למת"צ המטרונית עבור חברת יפה נוף.

  1. צומת סחרוף/ ההגנה,
  2. האצל/ ההגנה
  3. צרפת/ ההגנה
  4. העוגן /ההגנה
  5. אבנר/ ההגנה
  6. רוטשילד/ ההגנה

 

תכנון 4 רמזורים בציר מרכז הכרמל.
1. רמזור ברח' הנשיא /שער הלבנון.
2. רמזור ברח' הנשיא /דרך הים.
3. רמזור ברח' הנשיא /וודג'ווד.
4. רמזור ברח' הנשיא /ביכורים.
מזמין העבודה: חברת יפה נוף

שדות תעופה

פיקוח והשלמת תכנון של עבודות הנדסה אזרחית במרחב האווירי של נתב"ג 2000.
היקף הפרויקט: כ- 250 מיליון דולר.
מזמין העבודה: חב' TRA.

שיקום מסלול המראה 12-30 באורך כ-3 ק"מ, טיפול בשוליים והבאת השוליים למצב בטיחותי עפ"י דרישות ICAO.
מזמין העבודה: רשות שדות התעופה.

תאום מערכות תשתית

תאום מערכות בתשתית עבור כ- 50 ק"מ של שבילי אופנים (שביל אריאל, שביל החוף, שביל השדה ועוד)

מזמין העבודה: נתיבי איילון

תאום מערכות בתשתית עבור כ- 10 ק"מ של כבישים (5504, מהיר לעיר אור יהודה, כצנלסון-אד קוץ- הלר בגבעתיים ועוד)

מזמין העבודה: נתיבי איילון

תאום מערכות בתשתית עבור כ- 70 דונם של חניונים (חנה וסע נתניה, חניון טרומן וחניון ספיר, חניון זמני בראשון לציון ועוד)

מזמין העבודה: נתיבי איילון ורכבת ישראל

תאום מערכות בתשתית עבור כ- 26 דונם של מתחם חדש בקיבוץ שריד.

מזמין העבודה: קיבוץ שרדי

תכנון בנין עיר

תכנון תב"ע לשיפור תוואי למסילת הרכבת באזור יסודות ויצירת מפגש דו מפלסי עם כביש מס' 3, בנפחת רחובות: לודים שורקות.

מזמין העבודה: רכבת ישראל

תכנון תב"ע לשכונת מגורים חדשה המונה 1,000 יח"ד, כולל תכנון צמתים מעגליים ומסלולי תח"צ לאוטובוסים. הסדרת הרחובות והכבישים בשכונה וחיבור השכונה למערך הדרכים הרחב בישוב.

מזמין העבודה: משרד השיכון – המנהל האזרחי איו"ש

תכנון תב"ע לדרך אזורית 356
מזמין העבודה: נת"י

תכנון תב"ע הכפלה ושידרוג של תוואי קיים הכולל שינויי תמ"א 23 (תמ"א 41).

מזמין העבודה: רכבת ישראל

חניונים

תכנון מבנה חנייה בן 5 קומות (2,000 יח').
מזמין העבודה : חברת ברן עבור חב' אינטל.

תכנון חניון בן 2,300 מקומות חנייה (מתוכם 300 מקומות חנייה מקורים).

מזמין העבודה:  חב' ECI.

תכנון חניות בנמל תל אביב, היקף כ-2,400 מקומות חנייה.

מזמין העבודה: אוצר מפעלי ים.

בקרה

בקרת תכנון לרכבת הקלה בירושלים הקו הכחול בהיקף כ- 18 מילארד ₪.

מזמין העבודה: צוות אב לתחבורה ירושלים.

 

בקרת תכנון תשתיות, בקרת תאום תשתיות, ובקרת תכנון רמזורים בפרוייקטים שונים במטרופולין דן, ירושלים, חיפה, נתניה ועוד.

מזמין העבודה: משרד התחבורה ועוד.

מתחמים

תכנון תנועתי, פיזי ותב"ע לשכונה חדשה, הכוללת 1,000 יח"ד. תכנון צמתים מעגליים ומסלולי תח"צ לאוטובוסים. הסדרת הרחובות והכבישים בשכונה.הכנת תכניות לכל השלבים עד וכולל ביצוע.

המזמין: משרד הבינוי והשיכון

תכנון תנועתי, פיזי ותב"ע לשכונה חדשה,  המונה מעל 1,000 יח"ד. שכונת גבעת התמר כולל תכנון צמתים מעגליים ומסלולי תח"צ לאוטובוסים. הסדרת הרחובות והכבישים בשכונה וחיבור השכונה למערך הדרכים הרחב בישוב. הכנת תכניות לכל השלבים עד וכולל ביצוע.

היקף הפרויקט: 40 מיליון

המזמין: משרד הבינוי והשיכון

תכנון נספח תנועה לתב"ע של מתחם "קמפוס הנמל" המתחדש של חיפה , שטח התכנית 98 דונם.

העבודה כללה הסדרת מערך הדרכים והצמתים באורך מצטבר העולה על 3 ק"מ.

תכנון שכונה בחדרה, הכולל תכנון לתב"ע, תכנון תנועה וכבישים ברחובות השכונה ותכנון הסדרי תנועה וחניה למבנים פרטיים ותכנון בה"ת.

מזמין העבודה: חברת YBOX

פרוייקטים